INTERVIEW JULIJA PERIĆ

06:40:00



Julija je studentica farmacije iz Novog Sada i za svoj stil kaže kako je promjenjive prirode...



1.TKO/ŠTO TE INSPIRIRA U ODIJEVANJU?

- Inspiraciju pronalazim u mnogim stvarima zavisno od perioda i dešavanja u mom životu. Trenutno me najviše  inspiriraju sve stvari sa kojima sam se sretala u djetinjstvu.


2. KOJI JE NAJDRAŽI KOMAD ODJEĆE KOJI IMAŠ?
 
 - Acne studios cipelice koje sam slučajno nasla preko mojih krpica.


3. GDJE NAJVIŠE VOLIŠ KUPOVATI ODJEĆU?

- Online.


4. KAKO BI DEFINIRALA SVOJ STIL?

- Promjenljiv.


5. KOLIKO  ČESTO IDEŠ U SHOPPING?

-Kako uglavnom kupujem stvari online, ne idem tako često u shopping. Ukoliko idem uglavnom se to svede na 3 puta mjesečno.




You Might Also Like

0 komentari

INTERVIEW JULIJA PERIĆ



Julija je studentica farmacije iz Novog Sada i za svoj stil kaže kako je promjenjive prirode...



1.TKO/ŠTO TE INSPIRIRA U ODIJEVANJU?

- Inspiraciju pronalazim u mnogim stvarima zavisno od perioda i dešavanja u mom životu. Trenutno me najviše  inspiriraju sve stvari sa kojima sam se sretala u djetinjstvu.


2. KOJI JE NAJDRAŽI KOMAD ODJEĆE KOJI IMAŠ?
 
 - Acne studios cipelice koje sam slučajno nasla preko mojih krpica.


3. GDJE NAJVIŠE VOLIŠ KUPOVATI ODJEĆU?

- Online.


4. KAKO BI DEFINIRALA SVOJ STIL?

- Promjenljiv.


5. KOLIKO  ČESTO IDEŠ U SHOPPING?

-Kako uglavnom kupujem stvari online, ne idem tako često u shopping. Ukoliko idem uglavnom se to svede na 3 puta mjesečno.




Share This Article:

CONVERSATION

0 komentari :

Objavi komentar

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images