SUMMER IN BLACK

06:39:00










I realy love black skinny jeans and i wear them very often. My closet is full of them. Pictures for this post weren't planed. There is not a lot of them because the weather was bad. I hope you like that im still wearing black even though its summer.




Uistinu volim crne uske hlače i često ih nosim. Moj ormar je pretrpan njima. Slike za ovaj post su nastale slučajno. Tako da ih nema baš puno jer nas svijetlo nije poslužilo.Svejedno se nadam da će vam se svidjet. Iako je ljeto ja nosim crno.



 Shirt - H&M
Pants - Bershka
Shoes - Converse
Backpack - Terranova

You Might Also Like

4 komentari

  1. Trebam li reći što? Osim da te obožavam.


    uniqueyeah.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Divan outfit, pogotovo starke i ruksak 💞
    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se - http://lillysecret.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši

SUMMER IN BLACK










I realy love black skinny jeans and i wear them very often. My closet is full of them. Pictures for this post weren't planed. There is not a lot of them because the weather was bad. I hope you like that im still wearing black even though its summer.




Uistinu volim crne uske hlače i često ih nosim. Moj ormar je pretrpan njima. Slike za ovaj post su nastale slučajno. Tako da ih nema baš puno jer nas svijetlo nije poslužilo.Svejedno se nadam da će vam se svidjet. Iako je ljeto ja nosim crno.



 Shirt - H&M
Pants - Bershka
Shoes - Converse
Backpack - Terranova

Share This Article:

CONVERSATION

4 komentari :

  1. Trebam li reći što? Osim da te obožavam.


    uniqueyeah.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Divan outfit, pogotovo starke i ruksak 💞
    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se - http://lillysecret.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images